تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 15:37
کد خبر : 83117

کادر درمان به وظایف انسانی و ملی خویش عمل کردند

کادر درمان به وظایف انسانی و ملی خویش عمل کردند

جارستان به نقل از ایرنا؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد : شهدای مدافع سلامت نماد انسانیت هستند و کادر درمان هماره به وظایف انسانی، ملی و انقلابی خویش عمل کرده اند. سید عباس صالحی روز سه شنبه در دیداری مجازی با خانواده نخستین شهیده مدافع سلامت کشور نرجس خانعلی زاده در کلاچای افزود:

جارستان به نقل از ایرنا؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد : شهدای مدافع سلامت نماد انسانیت هستند و کادر درمان هماره به وظایف انسانی، ملی و انقلابی خویش عمل کرده اند.

سید عباس صالحی روز سه شنبه در دیداری مجازی با خانواده نخستین شهیده مدافع سلامت کشور نرجس خانعلی زاده در کلاچای افزود: کادر درمان هم در هشت سال دفاع مقدس و هم ۱۰ ماه اخیر در مقابله با کرونا نشان دادند برای انجام تعهدات انسانی خویش در هر شرایطی در خط مقدم حضور دارند.
وی با مقایسه سختی های دو برهه دفاع مقدس و بحران کرونا بیان کرد: کار جهادی وجه بارز تشابه این دو دوره سخت در انقلاب اسلامی است و این راه ایران اسلامی را به اوج عزت می رساند.
وی تکریم از شهدای مدافع سلامت را ادای احترام به مقام شامخ شهیدان توصیف و بیان کرد: محضر خانواده های شهدا نوعی درس آموزی است.
طرح ملی «سه‌شنبه های تکریم» استان گیلان امروز در ارتباط تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در خانه نخستین شهیده مدافع سلامت کشور نرجس خانعلی زاده در حال برگزاری است.
این طرح ملی در قالب طرح «ایران قوی» و به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیگیری دغدغه‌های خانواده شهدا برگزار می شود.
این مراسم در تهران با حضور در منزل شهید مدافع سلامت «جوشقانی» رییس بیمارستان بقیه الله با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌ گردد که به‌صورت مجازی با منزل شهیده سلامت در گیلان ارتباط برقرار شد.
در این مراسم از خانواده شهیده «نرگس خانعلی‌زاده» پرستار ۲۵ ساله بیمارستان میلاد لاهیجان که در مقابله با کرونا جان خود را فدا کرد، دلجویی و تجلیل شد.
طرح ملی «سه‌شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف ارج نهادن به مقام شهدا و خانواده معظم آنها به صورت هفتگی در سراسر کشور به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.